ראשי הממשלות לשעבר הגיעו לארץ ויבקרו בזירות הטבח

חדשות קול חי No Comments on ראשי הממשלות לשעבר הגיעו לארץ ויבקרו בזירות הטבח

ראשי ממשלת בריטניה ואוסטרליה לשעבר, בוריס ג'ונסון וסקוט מוריסון, הגיעו לישראל ויבקרו בישובי הדרום. את הסיור יזם ח"כ דני דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת , דני דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם, מארח היום את ראש ממשלת בריטניה לשעבר, בוריס ג'ונסון, וראש ממשלת אוסטרליה לשעבר, סקוט מוריסון בביקור הזדהות עם ישראל. השנים הגיעו לישראל לביקור בן יום אחד, במהלכו יבקרו בבית החייל בירושלים שם ייפגשו עם חיילים בעלי אזרחות בריטית ואוסטרלית המשרתים בצה"ל ולוקחים חלק במאמצי המלחמה, וכן בני משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם במתקפת הטרור שביצע החמאס.

לאחר מכן ייפגשו השניים עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, במשכן הנשיא בירושלים, ומשם ימשיכו לסיור בבארי ובעיר אשקלון.

בנוסף השנים צפויים להפגש עם מתנדבים אזרחים במרכז הסולידריות האזרחית של ער"ן, שם מרכזים את המאמצים לתמוך בצרכיהם של תושבי הדרום.

ראש ממשלת בריטניה לשעבר, בוריס ג'ונסון, אמר: "אני אסיר תודה שח"כ דני דנון הזמין אותנו להגיע לכאן היום, ואני מאמין שזה חשוב וחיוני שאנחנו המאמינים בזכותה של ישראל להגן על עצמה, נעשה כל שביכולתנו בזמן הזה כדי להראות את תמיכתנו מול התקפות אכזריות ובלתי אנושיות כנגד חפים מפשע, ולהדגיש כי מול זוועה בקנה מידה בסדר גודל הזה לממשלה אין ברירה אלא להגן על עם ישראל.

ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר, סקוט מוריסון, אמר: "אני אסיר תודה על ההזדמנות להצטרף לראש הממשלה לשעבר ג'ונסון להגיע לישראל ולהפגין סולידריות עם העם ומדינת ישראל והקהילה היהודית ברחבי העולם. זו הזדמנות להבין ממקור ראשון מה קורה בשטח, לכבד את אלה שאבדו, להראות תמיכה לאלה שסבלו וכעת עוסקים בסכסוך הנורא הזה ולדון כיצד להתקדם".

חבר הכנסת דני דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם: "את הזוועות שעשו פעילי הארגון הנאצי חמאס חייבים להכיר בכל העולם. אני רוצה להודות לבוריס ג'ונסון וסקוט מוריסון על שהגיעו לבקר בישראל ולהפגין הזדהות ותמיכה בזמן המלחמה החשובה לחיסול חמאס. הביקור הזה מחזק את הלגיטימציה הבינלאומית של ישראל במלחמתה בחמאס. כמו כן הביקור מעיד על תמיכתם האמיתית בישראל. היום הוכחתם שאתם ידידי אמת של מדינת ישראל והעם היהודי".



0 תגובות